miercuri, 17 februarie 2010

gropi - radare

Ei bine , ce vrea sa spuna titlul acestei postare ? Da, in orasul in care eu locuiesc, Vaslui, se pare ca sunt bani pt. aducerea de noi radare ( de parca nu sunt destule si enervante , iar pe strazile sunt pline de masini ) Guvernul , primarul sau cineva de acolo , a hotarat ca sa trimita 9 masini radar Dacia Logan , o Dacie constand aproximativ 140000 RON , 1,4 miliarde . Ma enerveaza la culme faptul ca inaltii de la primarie gasesc asemenea solutii "ingenioase" pt. a aduce bani la stat , pe cand gropile de pe strazi sunt din ce in ce mai multe si mai mari . Sa nu mai spun ca de fiecare data cand merg cu masina mi-e practic mila de ea , sa o mai bag in gropi , ca nu am ce face, nu am cum sa le evit , caci peste tot sunt numai gropi. Asta este , insa, va trebui sa ne resemnam , pana se vor rezolva aceste probleme in Romania . Aaa, si ma mai enerveaza inca ceva la acesti domni , faptul ca acopera gropile cu nisip amestecat cu smoala , care dupa prima ploaie zboara. Deci , cel mai bine ar trebui sa-si dea demisia ca ne-am saturat deja !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu