marți, 16 martie 2010

500 de milioane de euro ..

500 de milioane de euro ? Pe ce? Pe ochi frumoși sau pe ce că nu prea înțeleg ... Am rămas un pic cam prost, nu cred ca sunt singurul care are acest sentiment , asta făcând o mică paranteză. Păi cu acești bani aș angaja toate firmele din lumea aceasta , și le-aș pune pe toate să-mi facă câte un site de gen Lend auf ciois sau Rumânia onlain , și tot nu mi-ar trebui atâția bani ca să fac un lucru atât de mărunt , în comparație cu această sumă enormă. Asta una la mână, doi la mână , mai bine ar investi bani aceștia in proiecte de viitor ( în tineri, în tehnologie, în industrie, în agricultură ) , sau ar face un bine să dea pensiile , salariile la oameni, să facă naibii odată sa nu mai fie atâția șomeri ( cică numărul șomerilor scade dar ei sunt din ce în ce mai mulți pe zi ce trece ) . Aaa, de ce spuneam că acești bani ar trebui investiți în industrie, în agricultură ??? Păi din ce știu eu , cam mai toate produsele se importă din Olanda, Italia, Spania și chiar din Bulgaria , de care guvernanții se leagă mai mereu de ei, că-s mai tari decât bulgarii la toate domeniile , că fac, că dreg si nu mai știu eu ce.
Ce-aș mai face eu cu 500 de milioane de euro ? Păi , infrastructura, cum arată domnule ? Arată ca cea din Bulgaria măcar ? Ca să nu mai zic că în ultima vreme visați că aveți autostrăzi ca in Germania , ba chiar să spuneți ca ăstea din Rumenia ar fi mai bune , măi sa fie ...
Cu 500 de milioane de euro , m-aș duce la duduia Udrea , și i-aș arăta că pot face din țara asta , un obiectiv turistic. Că , păcat, țara-i frumoasă , dar guvernanții o fac să fie urâtă .
... Și ar mai fi multe de zis și de povestit

Un comentariu:

  1. Bun gasit!
    :)
    Nimeni nu are vreun interes de a face ceva pentru tara. Banii sunt folositi in interese strict personale... din resturi se face cate ceva pentru a arunca praf in ochi "boborului".

    RăspundețiȘtergere